Mariëtte Nierop

Mariëtte Nierop heeft jarenlange leservaring bij onder andere TV ‘t Zand. Na een korte pauze merkte ze toch dat ze de tennis wel miste en pakte dit opnieuw op onder de vlag van Baars Tennisschool.

Hoe ben je met Baars Tennisschool in aanraking gekomen?
    “Jarenlang ben ik met veel plezier trainer geweest van tennisvereniging ’t Zand. Ik besloot te stoppen met lesgeven. Ruud heeft deze vereniging daarna met zijn tennisschool overgenomen. Na een korte pauze van geen lesgeven begon ik het toch te missen. Toen zijn Ruud en ik samen in contact gekomen.”

Wat zijn je sterke punten als trainer?
    “Mijn sterke punten als trainer zijn: dat ik met veel plezier en enthousiasme lesgeef. Dat ik goed kan aanvoelen wat de behoeftes zijn van de spelers, zodat ik daar mijn en de cursisten hun doelstellingen op kan aanpassen.”

Wat zijn je hobby’s naast tennisles geven?
    “Mijn hobby’s zijn: skiën met mijn gezin en familie. Daarnaast wandelen in de natuur en dan vooral in mijn favoriete omgeving Schoorl.”

Hoe zie je jouw toekomst als trainer bij Baars Tennisschool voor je?
    “De toekomst samen zie ik als volgt voor me: dat we een hele fijne samenwerking hebben samen. En dat we de kennis die wij hebben goed kunnen gebruiken met elkaar, zodat we de cursisten en leden enthousiast kunnen maken voor het spel tennis!”